Alcool


 
 









 
 

mă priveşti de parcă ţi-aş fi mâncat cocoşul,
unicul care... îţi mai călca găinile

tranchilizanta mea părere despre iubire
este perpendiculară cu a ta
inima îţi zornăie, îţi foşneşte,
când îţi vorbesc, tu te holbezi năucă,

între noi se risipesc aburi reci şi îmi promiţi că ai să mai treci
să mă priveşte prosteşte, să mă iriţi cu prefăcuta naivitate
să comunicăm consonantic,
să mă faci de bani,
să răsuceşti în mine toate femeile de până acum,
să râzi de convingerile mele cosmice, bizare, despre iubire,
să bem votcă,
să ne spălăm chiloţii cu votcă, rânjind criţă, mâlos...
să ne despărţim în plutire mahmură, tu acrită, eu... plin de ură
.





 
 

 
 
 



 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

Streets at Night: Manchester
Photo and caption by Joel Goodman

 
 

Sa aveti pofta de cultura!

Comentarii