Încă nu mi-am primit spaghetti. Vreau ca presa să ştie acest amănunt






a ţipat Thomas Grasso, în 1995 înainte de a i se face injecţia letală.
 
 
 


 
 





Ia spuneţi, băieţi, ce titlu veţi pune mâine la ziar: French Fries (n.r. – Cartofi prăjiţi)?”

Americanul James French, condamnat la moarte prin scaunul electric pentru mai multe crime, i-a întrebat acest lucru pe ziariştii prezenţi la execuţie. El s-a folosit astfel de  un joc de cuvinte: “fries” adica “prăjit” în limba engleză, combinat cu numele sau French, rezulta combinaţia Frech Fries adica tradus “cartofi prăjiţi”.

 
 
 
 


 
 



„Pupaţi-mă-n fund"

spus John Wayne Gacy, poreclit „Ucigaşul clovn". El a ucis şi torturat peste 33 de bărbaţi. Porecla vine de la faptul că obişnuia să se îmbrace în costume de covn şi să distreze copiii la petreceri.
 



 
 




 
 


 
Aş prefera să fiu la pescuit"

spus Jimmy Glass înainte de a fi executat. Într-o noapte de Crăciun, el a jefuit şi ucis un cuplu de bătrâni.
 
 
 


 
 



"Mă voi întoarce ca în Independence Day. Exact ca în film, cu marea navă-mamă"

 s-a automotivat Aileen Wuorno, care a fost executată după ce a ucis şase bărbaţi despre care a spus că vroiau să o violeze.
 
 
 
 
 




"Astăzi este o zi bună pentru a muri. Sper ca Dumnezeu să creadă acelaşi lucru"

 a spus Mario Benjamin Murphy în 1997. El a fost executat prin injecţie.









Food Photographer Lew Robertson’s Series "Tastefully Twisted" 
 
 
 
 
 
 
 

 



 
 
 
 
“Scuzaţi-mă, domnule! N-am făcut-o intenţionat!”
Maria Antoaneta a spus aceste lucruri după ce l-a călcat pe picior pe călăul în drumul spre ghilotină.
 




Sa aveti pofta de cultura!

Comentarii